reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Iveta Kakalejčíková

Iveta Kakalejčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Človek s mäsa a kostí. S reálnym názorom na svet a mierne ružovými okuliarmi vo vzťahoch. Rada varím a mojim snom je raz vydať kuchársku knihu s vlastnými fotografiami. Chcem mať dve holohlavé buchty, čo mi budú mrnkať ´´mami, maaaaami´´a chcela by som, aby po mne niečo na tomto svete ostalo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prvý kontakt

Iveta Kakalejčíková

Prvý kontakt

Mráz jej zachádzal za nechty. Kráčala rýchlo, hlavu mala skolenú, šál omotaný takmer okolo celej hlavy. Nemotorne vyhrabala kľúče z kabelky, odomkla a rýchlo vbehla do bytu. Teplo jej zavalilo celú tvár. „Ahoj, už som doma!“ ‘Konečne...’ pomyslela si. ‘Dnes ma von už nikto nedostane.’ Zhodila zo seba chladom navlhnutý kabát, premočené čižmy, pohodlne sa usadila na gauč a začala listovať Glamour. Stránky plné krásnych, štíhlych, upravených žien a brutálni chlapi, pri pohľade na ktorých sa jej chcelo si niektorého z nich vybrať na počkanie.

  • 25. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu